amazingml

Alla inlägg under december 2014

Av maja larsson - 30 december 2014 15:03

hej alla! Jag har precis vaknat:) nu ska jag ner och gyma och sen blir de kolla i usa. Jag håller på att köpa presenten i min give away. Skriv i kommentaren om ni vill vara mer. NU ska jag vara äta en god frukost:)      


SOL OCH BAD! POOLEN SNART DÅ!  

Av maja larsson - 27 december 2014 01:45

Nu har vi varit och shoppat hela dagen! ganska trött  

detta var det jag shoppade idag! min haul kommer någon gång uder veckan på videofyme. majsan_swag

  h


HAHAHA ser ni mig i bakrunden  hahahaha och pappa också  ha en bra kväll ses




Av maja larsson - 26 december 2014 02:02

Idag har vi varit vid poolen och badat i havet:) Det var jätte varmt i havet! sen stack vi till stan och där hittade vi victorias secret och sephora. 




Av maja larsson - 25 december 2014 15:32

Nu är jag i usa äntligen:) jag är 6 timmar efter er så förlåt om jag lägger ut ett inlägg när ni sover. Hemma i sverige nu är kl typ 4 men i usa är kl tio.Jag sitter och äter frukost nu! Amrekansk frukost är fantastiskt. Här i miami är du jul pyntat på nästan alla balkonger.det är skit varmt.27 grader.Nu ska jag äta färdig.

 

USA

Av maja larsson - 24 december 2014 11:20

Snart lyfter vi från damarkl! Mot usa:) jag är skit peppad. Ska till star buks nu och köpa en frappe. När jag kommer till usa kanske jag kan göra ett litet inlägg eller på flyget! Imorgon är jag i USA. AMAZING!!!!! Nu är jag laddad med åk sjukarmband:) Vi ska flyga med lyx plan:) vi ska få mellanmål och middag där:) skit peppad på maten också! Jag ska bli så jäkla brun i usa. Ska försöka ialla fall.GOD JUL!!!!!!

    

Av maja larsson - 23 december 2014 17:34

"Asså vilken jul vi har i luften" ASSÅ NEJ! Vi har inte en enda flinga av snö. Vi försöker så mycket att få jul i skåne. Men inte blir de bettre! Vi har bara kalla stormar! VART SPRANG JULEN!  

Bilden blev lite suddig:)

 

Asså längtar tills imorgon! JUL AFTON:)  

Av maja larsson - 23 december 2014 09:47

Hej! Nu sitter jag med min hund och myser: Idag ska han åka på dagis för vi ska till USA. Jag vill att han ska följa med men de tar typ 10h att komma till usa med flyg! Vi åker på jul afton! ASSÅ IMORGON ÄR DE JUL AFTON!!! Så jag ska ha en giwe away. Jag kommer köpa en jul klapp i USA som jag ska lotta ut. Den som vinner får också en sak från mitt egna märke ML. det är de ni vinner. jag kommer hem den 9 januari så det kommer ta en stund! mn ni kan sms mig på kik.

skriv här nere i kometaren om ni vill vara med eller skicka på mail.  

  


Av maja larsson - 22 december 2014 17:40

Hej nu har jag startat en blogg! så detta inlegget ska jag svara på lite frågor jag har fott på kik:)

kik: majsancool11

 FRÅGOR:                                                                                                                    SVAR:

Sjärtecken?                                                                                                                   tvilling


hur lång är du?                                                                                                               1,53


får du god morgon sms?                                                                                                  ja


får du god natt sms?                                                                                                         ja


din relation med dina föräldrar?                                                                                         den är bra, vi bråkar inte så ofta


hur lång tid tar de för dig och göra dig årning på morgonen                                             45min

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter maja! jag ska börja blogga! jag bloggar om det jag tycker om! te x mode familj intressen skönhet! läs min blogg om du vill veta mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards