amazingml

Direktlänk till inlägg 24 december 2014

USA

Av maja larsson - 24 december 2014 11:20

Snart lyfter vi från damarkl! Mot usa:) jag är skit peppad. Ska till star buks nu och köpa en frappe. När jag kommer till usa kanske jag kan göra ett litet inlägg eller på flyget! Imorgon är jag i USA. AMAZING!!!!! Nu är jag laddad med åk sjukarmband:) Vi ska flyga med lyx plan:) vi ska få mellanmål och middag där:) skit peppad på maten också! Jag ska bli så jäkla brun i usa. Ska försöka ialla fall.GOD JUL!!!!!!

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maja larsson - 8 januari 2015 03:07


Nu är jag på flygplatsen :) flyget hem till Sverige . Skola på fredag. O NEJ!Nu är jag taggad på att åka flyg i 11 timmar& 5min:( sitter och lyssnar på svensk musik. Nu tror jag att jag får byta till amrekanska musiken. SVENSK MUSIK:)) ...

Av maja larsson - 6 januari 2015 04:58


Jag ser fram imot tills imorgon??imorgon får ni veta vart jag ska i usa?god natt ...

Av maja larsson - 6 januari 2015 00:55

Idag åkte vi bil till ett nytt ställe i USA :) Orlando .vi stannade på ett utomhus shopping center. Jag köpte ett iPad skal och en frappe. Min familj köpte typ massa kläder?här kommer lite bilder från en strand i USA . ...

Av maja larsson - 3 januari 2015 00:45

Idag så vaknade jag 10:04 i en fet dubbelsäng ? sen gick jag upp som en svin trött zombie ? åt en macka?och sen hende värden konstigaste sak. Jag ramla rakt på höften?sen borsta jag tänderna och sen gick jag till poolen för att dyka?men då så stog de...

Av maja larsson - 30 december 2014 15:03

hej alla! Jag har precis vaknat:) nu ska jag ner och gyma och sen blir de kolla i usa. Jag håller på att köpa presenten i min give away. Skriv i kommentaren om ni vill vara mer. NU ska jag vara äta en god frukost:)         SOL OCH BAD! POOLEN SN...

Presentation


Hej jag heter maja! jag ska börja blogga! jag bloggar om det jag tycker om! te x mode familj intressen skönhet! läs min blogg om du vill veta mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards